Dizajnirati 0 0.00

0-Članci
Počast 0.00
Cijeli broj 0.00
od-do-do: industrija snimanja u digitalnom dobu

od-do-do: industrija snimanja u digitalnom dobu

HRK 2.00
 

Dostupno za vašu narudžbu
Na skladištu

od-do : industrija snimanja u digitalnom dobu baca svjetlo na to kako velike korporacije usvajaju nove tehnologije povezane sa snimanjem i distribucijom audio materijala kako bi održale svoju tržišnu dominaciju u kapitalističkom sustavu. od-do : industrija snimanja u digitalnom dobu baca svjetlo na to kako velike korporacije usvajaju nove tehnologije povezane sa snimanjem i distribucijom audio materijala kako bi održale svoju tržišnu dominaciju u kapitalističkom sustavu. Prečesto su znanstvenici bili previše sigurni da su procvat i dominacija digitalne glazbe oslabili utjecaj velikih izdavačkih kuća. U "MP-u", muzikolog David Arditi tvrdi suprotno, zauzimajući širu perspektivu istražujući kako je diskografska industrija ojačala zakone o autorskim pravima u svoje korporativne svrhe na štetu šireg javnog dobra koje je tradicionalno ovisilo o sigurnoj luci poštene upotrebe. Arditi također izaziva dominantni diskurs o distribuciji digitalne glazbe, koji u velikoj mjeri zauzima stav da diskografska industrija ima legitimne tvrdnje o profitabilnosti na štetu opće kulture. ad-a-ad konkretnije istražuje stvarne materijalne učinke koje je digitalna distribucija imala na industriju. Najznačajnije među njima je kako se glavne izdavačke kuće danas nalaze u boljoj financijskoj poziciji u glazbenoj industriji nego što su bile prije pokretanja A. Arditi tvrdi da je to uglavnom zbog nižih troškova proizvodnje i distribucije i stalnog rasta prodaje digitalne glazbe. Štoviše, umjesto da se jednostavno pokušavaju suprotstaviti fenomenu digitalne distribucije, MNK i najveće izdavačke kuće usvojile su, a zatim promijenile distribucijski sustav. Tijekom 1990-ih i ranih 2000-ih, MEACHO je lobirao za zakonodavstvo, gradio tehnologiju i vodio rat na sudovima kako bi stvorio digitalno okruženje za distribuciju glazbe. Od datoteka s datotekama do Zakona o autorskim pravima u digitalnom dobu (ame), od Zakona o kućnom snimanju (ame) do ame, najveće izdavačke kuće i ame, umjesto da pokušavaju torpedirati prelazak na digitalnu distribuciju, dizajnirali su ga u svoju korist - često na štetu javnog interesa. Svugdje Arditi hrabro tvrdi da brzi prijelaz na digitalnu glazbu nije poremetio industriju snimanja. Umjesto toga, to je dokaz uspješnog upravljanja diskografskom industrijom ovim prijelazom na digitalnu proizvodnju i distribuciju. Kao takvo, djelo bi se trebalo svidjeti glazbenicima i muzikolozima, politolozima i sociolozima, tehnolozima i audio profesionalcima koji žele prepoznati ovu izvanrednu promjenu u proizvodnji i potrošnji glazbe.

U svojstva

Najbolji prijedlozi u kategoriji