Dizajnirati 0 0.00

0-Članci
Počast 0.00
Cijeli broj 0.00
Uživo u Njujorku

Uživo u Njujorku

HRK 60.02
 

Dostupno za vašu narudžbu
Na skladištu

Marshova biografija potjecala je iz bogate obitelji : otac mu je bio snimatelj Oliver T. Marsh (1892-1941), a Elizabethina majka violinistica. Mae Marsh, glumica, bila mu je tetka. Trenirao ga je Lennie Tristano i zajedno s Lee Konicz postao je jedan od istaknutih saksofonista u školi nadahnutoj Tristanom u MIB-u. Od svih tristanovih učenika, Marsh je bio najbliži utjelovljenju tristanovih ideala u improviziranim linijama, u nekim aspektima čak i nadmašivši samog učitelja. Marsh je često sniman u društvu drugih glazbenika iz A. M. - A i ostao je jedan od najvjernijih tristanovoj filozofiji improvizacije-vjerovanju u čistoću duge linije, izbjegavanju podlizanja i emocionalnog potezanja konopa, koncentraciji na beskrajni razvoj istog malog skupa jazz standarda. Međutim, njegov izrazito čist ton bez intonacija popularnih u to vrijeme kod mnogih drugih tenorskih saksofonista, poput trubljenja, režanja, pretjeranog Vibrata, nejasnih zvukova i glisa itd., razlikovao je Marsha od ostalih saksofonista koji su utjecali na Lestera mladog i bena Uebstera. Ritmički su fine linije močvara odmah prepoznatljive. Antoni Brackston nazvao ga je najvećim vertikalnim improvizatorom.[1] tijekom 1970-ih ponovno je stekao slavu kao član The M. A., velikog ansambla koji je izvodio orkestralne aranžmane Solo Charlieja Parkera. U tom je razdoblju Marsh snimio i jedan od svojih najslavnijih albuma "The mumbo" s ritam sekcijom the mumbo. Marsh je umro na pozornici Los Angeles Cluba u M. A.-u 1987.godine, usred izvođenja melodije "niotkuda".[2] iako ostaje nešto od kultne figure među ljubiteljima jazza i glazbenicima, njegov je utjecaj porastao nakon njegove smrti; mladi glazbenici poput Marka Turnera posuđivali su iz njegove glazbe kako bi uravnotežili sveprisutni utjecaj Johna Coltranea. Marshova diskografija ostaje pomalo razdvojena i neuhvatljiva, jer je većina napravljena za manje izdavačke kuće, ali posljednjih godina sve je više njegovih djela objavljeno na CD-u. [uredi] Diskografija Live In Hollywood (1952; Xanadu Records) Live at the Half Note (1959) s Li Коницем i Bill Эвансом na Verve Records (ponovno objavljenog Jazz Lips) Crosscurrents (1977) sa Billom Эвансом, da Li Коницем, Eddie Гомесом i Элиотом Sigmund na Fantasy Apogee (1978) s Peteom Кристлибом na Warner Bros. Snimke koje je ponovno objavio 2003. god. (1983.) god. / John Larsen do sada (1987.) god./John Larsen podsvijest-Lee (1950.) Lee Konitz Red Mitchell iz Vikipedije, besplatne enciklopedije idite na : Navigacija, Pretraživanje Keith Moore Mitchell (20. rujna 1927., NH-8. studenog 1992., Salem, OR), poznatiji kao Red Mitchell, bio je američki jazz kontrabasist, skladatelj, tekstopisac i pjesnik. Bio je brat Vajti Mitchell. Red je odrastao u nj s ocem koji je bio inženjer i volio je glazbu i majkom koja je voljela poeziju. Njegovi prvi instrumenti bili su klavir, alt saksofon i klarinet. Iako je Sveučilište Cornell dodijelilo Mitchellu inženjersku stipendiju, do 1947.služio je u američkoj vojsci svirajući bas gitaru. Sljedeće godine bio je u njujorškom jazz triju. Mitchell je postao poznat po nastupima i / ili snimanju s Mandell lo, Chubbie Jackson, Charlie Ventura, drveni Herman, Red Norvo, Gerri Mulligan, a nakon što se pridružio jazz sceni Zapadne obale početkom 1950-ih, Andre Previn, Shelli Mann, Hampton Houseom, Billie odmor, stan Seltzer, Ornette Coleman, i drugi. Uživo u Njujorku.

U svojstva

Najbolji prijedlozi u kategoriji