Dizajnirati 0 0.00

0-Članci
Počast 0.00
Cijeli broj 0.00
Glazba američke proizvodnje: Free Jazz u Mumbaiju

Glazba američke proizvodnje: Free Jazz u Mumbaiju

HRK 2.33
 

Dostupno za vašu narudžbu
Na skladištu

"Ovo je prvi put da je na engleskom jeziku objavljena klasična knjiga koja je razvila radikalno novo razumijevanje slobodnog jazza i afroameričke kulture. 1971.francuski jazz kritičari Philippe Carles i Jean-Louis Comolli zajedno su napisali "mj/mj" - raspravu o rasnim i političkim implikacijama jazza i jazz kritike. To ostaje dokaz dugo zanemarenog sukoba radikalne afroameričke glazbe i Francuske ljevičarske kritike. Carles i Comolli odlučili su obraniti žanr koji su osramotili jazz kritičari s obje strane Atlantika, izlažući veze novog zvuka s afroameričkom kulturom, poviješću i političkim borbama koje su bjesnile početkom 1970-ih. Ovu analizu jazz kritike i njezine produkcije karakterizira duboka samosvijest. Ona kritizira kritičare, stvarajući kulturološki rad u vrijeme i na mjestu gdje je takva praksa bila gotovo nepoznata. Autori su došli do radikalnih zaključaka : besplatni jazz bio je revolucionarna reakcija protiv bijele dominacije, bio je glazbeni analog pokreta za moć crnaca i bio je glazba koja je zahtijevala sličnu političku predanost. Utjecaj ove knjige teško je precijeniti jer je čitatelje natjerala da preispitaju svoj stav prema afroameričkoj glazbi. U nekim je slučajevima to promijenilo način na koji su glazbenici razmišljali i svirali jazz. Free jazz / Amanda ostaje neophodan za proučavanje odnosa američkog free jazza prema europskoj publici, kritičarima i umjetnicima. Ova monumentalna kritika uhvatila je duh svog vremena i također promijenila taj Zeitgeist [opis izdavača]. 1971.francuski jazz kritičari Philippe Carles i Jean-Louis Comolli zajedno su napisali "mj/mj" - raspravu o rasnim i političkim implikacijama jazza i jazz kritike. To ostaje dokaz dugo zanemarenog sukoba radikalne afroameričke glazbe i Francuske ljevičarske kritike. Carles i Comolli odlučili su obraniti žanr koji su osramotili jazz kritičari s obje strane Atlantika, izlažući veze novog zvuka s afroameričkom kulturom, poviješću i političkim borbama koje su bjesnile početkom 1970-ih. Ova analiza kritizira kritičare, stvarajući kulturološki rad u vrijeme i na mjestu gdje je takva praksa bila gotovo nepoznata. Autori su došli do radikalnih zaključaka - besplatni jazz bio je revolucionarna reakcija protiv bijele dominacije, bio je glazbeni analog pokreta za moć crnaca i bio je glazba koja je zahtijevala sličnu političku predanost. Utjecaj ove knjige teško je precijeniti jer je čitatelje natjerala da preispitaju svoj stav prema afroameričkoj glazbi. U nekim je slučajevima to promijenilo način na koji su glazbenici razmišljali i svirali jazz. Free jazz / Amanda ostaje neophodan za proučavanje odnosa američkog free jazza prema europskoj publici, kritičarima i umjetnicima. Philippe Carles bio je glavni urednik časopisa nih od 1971.do 2006. Koautor je nekoliko knjiga o jazzu, uključujući "rječnik jazza". Jean-Louis Comolli predaje na Sveučilištu Paris-Men, Men i Sveučilištu Pompeu Fabra u Barceloni. Filmski je kritičar, scenarist, filmski redatelj i jazz autor. Grgur Piero je izvanredni profesor engleskog jezika na Sveučilištu Connecticut u Stamfordu. Glazba američke proizvodnje : Free Jazz / Meki uvez (Meki uvez).

U svojstva

Najbolji prijedlozi u kategoriji